Co mam robić w przypadku szkody ?
W przypadku wystąpienia szkody objętej ochroną ubezpieczeniową na podstawie polisy zakupionej w serwisie wygodnie.pl prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią towarzystwa ubezpieczeń, którego polisę Państwo posiadacie.
Poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń w różny sposób określają termin zgłaszania szkód, z reguły jest to jednak okres nieprzekraczający 7 dni od momentu powstania szkody. Prosimy o przygotowanie numeru polisy ubezpieczeniowej, który będzie niezbędny w celu zarejestrowania szkody w systemie towarzystwa ubezpieczeniowego.
Numery infolinii towarzystw ubezpieczeniowych
ALLIANZ | (+48 22) 567 12 02 |
COMPENSA | 801 120 000 (+48 22) 501 61 00 |
GOTHAER | (+48 22) 469 69 69 |
HDI | 801 801 181 (+48 22) 44 99 999 |
HESTIA i MTU | 801 107 108 (+48 58) 555 62 22 |
INTERRISK | (+48 22 ) 212 20 12 |
LIBERTY DIRECT | (+48 22) 589 95 21 |
PZU | 801 102 102 |
PROAMA | 815 815 815 |
UNIQA | 801 597 597 (+48 42) 66 66 500 |
WARTA | 801 311 311 (+48 22) 570 47 78 |